vrijdag 13 november 2015

Scrapdelight magazine

Voor het tweede gratis magazine van Scrapdelight heb ik dit frame gemaakt.
Als basis heb ik gebruikt gemaakt van een canvas en een houten kaarsen standaard die ik gehalveerd heb. Het idee daarvan heb ik van pinterst. Ik vond 't super gaaf om daar een mini album in te verwerken met beachy foto's van afgelopen zomer. een echte blikvanger nu op m'n dressoir :) Heerlijk om soms nog even terug te dromen naar de zomer... zeker nu 't zo koud is de laatste tijd!! 
Het frame is aan de achterkant bewerkt met heavy gesso, shimmerz, color bloom spray en micro pearls. En natuurlijk mogen de bloemen van Prima niet ontbreken!! Deze keer in combinatie met echte schelpjes!!






Dit is een van mijn projecten die in het magazine te zien is. Je krijgt 'm gratis bij elke bestelling,dus ik zou zeggen neem snel een kijkje in de webshop van Scrapdelight!! :) 



1 opmerking: