zaterdag 18 mei 2013

Hello Spring

Een paar weken geleden ben ik aan dit Easter project begonnen en met moederdag had ik eindelijk tijd om 'm af te maken.... Helaas was dat niet meer gelukt voor pasen,maar ik vond 'm wel heel erg leuk geworden en vooral ook heel leuk om te maken!

De Hello Pastel lijn van Prima Marketing daar wordt je toch helemaal vrolijk van..?!! 
En bij de Vintage Trinkets zat er eentje waarop stond: Hello Spring. 
Nou toepasselijker kon het niet vond ik :o)




In eerste instantie heb ik het eierdoosje flink bewerkt met gesso en vervolgens met glimmer mist bewerkt. Daarna heb ik de buitenkant versierd met banners, touw, veel Prima bloemen en andere embellishments van Prima....



Aan de binnenkant van het eierdoosje heb ik eerst wat tule geplakt en daarna 2 paaseieren. 
Die heb ik vervolgens bewerkt met verf en Glimmer Glam,want bij pasen hoort natuurlijk eitjes schilderen... LOL 


Daarna heb ik 'm afgemaakt met een bijpassende foto en nog meer bloemen en embellishments...


XOXO

4 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk doosje!! Wordt je helemaal blij van vooral met dit saaie weer buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, en de foto binnen in het doosje is zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die foto is nog van vorig jaar,maar hij blijft leuk om te gebruiken! ;)

      Verwijderen